Via ferrata de centelles

TRAVESSA DEL MONTSENY TAGAMANENT MATAGALLS LES AGUDES TURÓ DE L'HOME

29 maig 2011 travessa del Montseny
Cinc del mati Aiguafreda
Cim de les Agudes (1703m)

Cim Turó de l'Home (1707m)

Cim de Tagamanent (1067m)

Cim del Matagalls (1694m)

Avui sense dormir, partit Barça Manchester, i amb en Miniki i Miki de companys de viatge  sortim de negre nit per participar en la 36ª travessa del Montseny . Sortim d’Aiguafreda a les 5 del matí pujant cap el nostre primer cim, el Tagamanent.  Seguim el GR5 amunt , Pla de la Calma fins arribar a Coll Formic , fem una caixalada i amunt que fa pujada.
Fins el nostre segon cim el Matagalls ens fem les fotos de rigor i ara de baixada molt dura i tècnica  fins Sant Marçal. Aquí fem una parada per fer un mos i revisar el nostre aparell motriu, que després de 23 km ja el tinc una mica castigat. Tornem a enfilar de pujada, direcció al cim de les Agudes, grimpant pels Castellets fins el cim. I seguim, i en un tres i no res fem el quart cim, el Turó de l’Home.
Ara nomes queden 16km de baixada fins a Gualba, lloc que arribem al cap de tres hores  Després de onze hores de caminada, 47km i quatre cims assolits ens espera una bona botifarra a Gualba.