Via ferrata de centelles

Via ferrata de centelles
Via ferrata de Centelles

dilluns, 25 d’abril del 2011

ELS ÀNGELS

Aquesta foto es de la segona pujada a Els Àngels (23-08-11)  Anar i tornar  72km  i més de 13 hores de caminar  posant a prova els peus i el cap i les "mules"dels peus d'Miniki.

ELS ÀNGELS (485m)  25/04/11
Avui no tinc cap company de viatge i surto sol cap el santuari dels Àngels a les 6 del mati, direcció pla de Panedes, on comença a ploure. Vaig tirant amunt a la cabra penjada. el ritme de plujà és molt fort. Tinc pensaments de girar cua i tornar, però ahir vaig estar llegint el llibre "Córrer o morir" d'en Kilian Jornet, regal de Sant Jordi, en el pròleg del qual hi ha el manifest de l'skyrunner, que resumint ens diu que s'ha de patir per aconseguir qualsevol cosa. Així que segueixo caminant, sota un fort xàfec, tot xop, amb direcció cap els Metges, Coll de Llumeneres, on sota un arbre, prenc un petit mos. Torno al camí amb la pluja de company. (Per cert, me n'he adonat que les vambes tenen un bon drenatge de l'aigua).
Anar fent camí, al cap de 4 hores arribo a Sant Mateu de Montnegre a on la pluja comença a mimbar. Al cap de d'una hora i quart, i 32km, arribo als Àngels, on hi tinc la meva dona que m'està esperant.
Sisè cim del repte.                  
Bona nit i bona sort.

1 comentari:

  1. Aquesta vegada has tingut una assitència de luxe, no et podràs queixar...

    Enhorabona David, ja queda menys!!

    ResponElimina